Friday, November 18, 2016

Ook scholen doen hun best...

Beste Tom,

Vorig jaar ben ik met de organisatie en het coachende werk van jullie in contact gekomen. Het bewust zijn rond ouderverstoting heb ik al bij mijn secretariaatsmedewerkers aangebracht en we zijn er alert voor. Zo proberen we op een discrete manier het ontbreken van contactgegevens van één van beide ouders aan te vullen (wat absoluut niet altijd lukt).

Vandaag nog heb ik een gesprek gevoerd met een papa die wanhopig op zoek is naar een manier om contact met zijn kinderen op te bouwen. Als school hebben we een beschermende rol naar het kind toe te spelen, tegelijkertijd is er begrip voor het standpunt van ouders. Ik heb dan ook verwezen naar jullie organisatie als coach. Ik wil via deze weg toch nog even verduidelijken dat ik jullie rol hierin erg belangrijk vind en hoop dat jullie deze moeilijke weg kunnen effenen.

Met vriendelijke groeten,
N.H.


No comments:

Post a Comment